Wynajem autokarów Warszawa -> Praga -> Wiedeń -> Budapeszt.

Dzień pierwszy
Wyjazd z Polski do Czech według rozkładu jazdy. Przyjazd do Pragi w godzinach popołudniowych. Zakwaterowanie w hotelu. Popołudniu mieliśmy czas wolny na zwiedzenie okolic.
Dzień drugi
Rano po śniadaniu wyruszyliśmy zwiedzać Pragę z przewodnikiem. Byliśmy w Haradczanach, w Dzielnicy Zamkowej tu właśnie rządziły klasy rządzące od IX wieku na Wzgórzu Zamkowym. Podczas zwiedzania mogliśmy podziwiać wiele architektonicznych atrakcji, takich jak gotycka katedra św. Wita, w której znajdują się klejnoty koronacyjne, Zamek na Hradczanach, Stary Pałac Królewski z salą Vladisavów, klasztor św. Jerzego i królewski letni dom. Jest to przystań dla miłośników kultury i miłośników historii. Kontynuując praskową przygodę, odwiedziliśmy Małą Stranę, Dzielnicę Małą, gdzie znajdują się piękne barokowe ogrody i pałace należące do szlachty europejskiej i czeskiej. Niektóre z tych ogrodów są dostępne tylko dla krewnych tych byłych szlachciców, ale istnieje kilka, które są otwarte dla publiczności, takie jak, Vrtba Garden, Petřín Hill i Ogród Franciszkański między innymi. Inne must-see to; Mała Wieża Mostowa i Czeskie Muzeum Muzyki. Przeszliśmy słynny Most Karola, który łączy Małą Stranicę ze Starym Miastem. Ten wyłączony z ruchu kołowego most jest niezwykle popularny wśród turystów. Zwiedziliśmy Rynek, który położony jest w samym sercu praskiego Starego Miasta, tętniącego życiem miejsca otoczonego barokowymi budynkami, kawiarniami, ulicznymi artystami i rzemieślnikami oraz kobietami. To tutaj na Rynku Starego Miasta zobaczyliśmy Zegar Astronomiczny. Ten słynny zegar odlicza od 1490 roku i stał się koniecznością podczas wizyty w Pradze. Następnie zwiedziliśmy Kościół Tyn i Kościół św. Mikołaja. Aby w pełni docenić ten historyczny plac, weszliśmy na Wieżę Ratusza Staromiejskiego, aby podziwiać wspaniałe widoki. Wieczorem wróciliśmy do hotelu.

Wypożyczalnia autokarów Warszawa

Dzień trzeci
Po śniadaniu wyruszyliśmy do Wiednia. Odkrywaliśmy historyczne miasto Wiedeń z przewodnikiem. Otoczony brzegiem Dunaju Wiedeń jest niekwestionowanym centrum sztuki i kultury w Europie i słynie ze wspaniałych budynków i placów, muzeów, oper i teatrów. Zwiedziliśmy
Ringstrasse: Operę, Hofburg – zimowa rezydencja cesarska, Teatr Dworski.
Później mieliśmy czas wolny na spacer po Starym Mieście, m.in.: Ulica Graben z wieżą Morową, Katedra Św. Szczepana, reprezentacyjna ulica Kertner Strasse. Wieczorem zakwaterowaliśmy się w hotelu.
Dzień czwarty
Po śniadaniu wyruszyliśmy do Schonbrunnu. Pałac Schönbrunn jest najbardziej znanym obiektem w kraju i jest najczęściej odwiedzaną turystyczną atrakcją Austrii. Pałac ilustruje imperialny styl życia, a otaczający go piękny park i ogrody sprawiają, że jest on jeszcze bardziej atrakcyjny dla turystów. Jest to dawna letnia rezydencja cesarska. Zobaczyliśmy Sale Cesarskie i spacerowaliśmy po ogrodach.
Mogliśmy podziwiać Fontannę Neptuna oraz przepiękny Ogród Różany.
Później mogliśmy zobaczyć Hundertwasserhaus – jedno z najsłynniejszych dzieł architektonicznych architekta F. Hundertwassera. Popołudniu wyruszyliśmy do Budapesztu. Miasto składa się z dwóch historycznie niezależnych wspólnot, Budy i Pesztu, oddzielonych majestatyczną rzeką Dunajem. Dzisiaj rozpoczęliśmy zwiedzanie od panoramy miasta od wierzchołka Wzgórza Gellerta, a następnie pieszo do Statuy Wolności, zbudowanej na pamiątkę radzieckiego wyzwolenia Węgier z sił nazistowskich podczas II wojny światowej. Wieczorem zakwaterowanie w hotelu.
Dzień piąty
Po śniadaniu rozpoczęliśmy podróżowanie po stronie Pesztu, aby zobaczyć Park Miejski i Plac Bohaterów. Jechaliśmy ulicą Andrassy, gdzie widzieliśmy wielką Operę Narodową i piękną bazylikę św. Stefana. Naszym następnym przystankiem był Castle Hill po stronie Budy, gdzie odwiedziliśmy stare średniowieczne miasto. Obiadokolację zjedliśmy w typowej węgierskiej csardzie. Popołudniu wyjechaliśmy do Polski.