Blog

Wynajem autokarów Warszawa -> Praga -> Wiedeń -> Budapeszt.

Wynajem autokarów Warszawa -> Praga -> Wiedeń -> Budapeszt. Dzień pierwszy Wyjazd z Polski do Czech według rozkładu jazdy. Przyjazd do Pragi w godzinach popołudniowych. Zakwaterowanie w hotelu. Popołudniu mieliśmy czas wolny na zwiedzenie okolic. Dzień drugi Rano po śniadaniu wyruszyliśmy zwiedzać Pragę z przewodnikiem. Byliśmy w Haradczanach, w Dzielnicy Zamkowej tu właśnie rządziły klasy rządzące od IX wieku na Wzgórzu Zamkowym. Podczas zwiedzania mogliśmy podziwiać wiele architektonicznych atrakcji, takich jak gotycka katedra św. Wita, w której znajdują się klejnoty...

Przewozy autokarowe Warszawa – Wiedeń wycieczka

Przewozy autokarowe Warszawa – Wiedeń wycieczka Dzień pierwszy wyjazd poranny z Polski do Brandenberg zgodnie z rozkładem jazdy autokarów. Dzień drugi po lokalnym śniadaniu wyruszyliśmy do Innsbrucka. Było tam wiele wspaniałych budynków, które są świadectwem królewskiej przeszłości miasta, w tym słynny Złoty Dach, kościół dworski Hofkirche i cesarski zamek Hofburg, w którym odbywały się uroczystości na cześć cesarza i jego dworzan, a także ulica Maria-Theresien. Nasza opcjonalna wycieczka krajoznawcza wprowadziła nas do ważnych zabytków tego miasta. Późnym wieczorem wróciliśmy do...

Wynajem autokaru Warszawa -> Wenecja -> Warszawa

Wynajem autokaru Warszawa -> Wenecja -> Warszawa Wycieczka autokarowa z Warszawy do Włoch realizowana naszym autokarem. Była bardzo ciekawa i interesująca. Zobaczylismy sporo interesujących miejsc. Dzień pierwszy wyjazd autkarem z Warszawy do Włoch około godziny 9.00 przez Czechy i Austrię oczywiście z postojami. Na miejscu byliśmy późnym wieczorem. Dzień drugi Po śniadaniu wyruszyliśmy do Lido di Jesolo, podróżując przez piękną Weronę. Miasto Werona słynne jest z kochanków Romea i Juli. Zobaczyliśmy najsłynniejszy balkon świata. Podziwialiśmy rzymską architekturę Werony. Odwiedziliśmy słynny...

Odpowiednia pora do jazdy w długiej trasie

Jak wybrać odpowiednią porę dnia do jazdy w długiej trasie? Wybór właściwej pory do rozpoczęcia podróży jest jednym z najważniejszych zadań, stojących przed kierowcą. Powinien on wziąć przy tym pod uwagę wiele różnych ważnych czynników. Jednym z najważniejszych są jego predyspozycje i umiejętności, poparte doświadczeniem. Wybierając porę rozpoczęcia podróży trzeba wziąć pod uwagę planowaną godzinę dotarcia do celu. Przy obecnym natężeniu ruchu i możliwości powstawania korków oraz po uwzględnieniu ograniczeń wynikających z przepisów kodeksu drogowego przyjmuje się, że przeciętna prędkość...

WarsawBusTravel.pl Sp. z o.o.